بررسی پلوپز بیشل مدل BL-CR-011
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه برند بیشل

برند بیشل یک برند تایوانی است که نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی نیز نو پا محسوب می‌شود. این برند در سال 2005 شروع به فعالیت خود کرد و به واسطه محصولات با کیفیت خود خیلی زود به یک برند جهانی تبدیل شد. نام برند بیشل از یک شهر در آلمان با همین نام گرفته است و کارخانه اصلی تولیدات و مونتاژ آن در چین واقع است که تمامی قطعات از تایوان به چین ارسال شده و در آنجا مونتاژ و بسته‌بندی می‌گردد و به تمامی نقاط جهان ارسال می‌شود . در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

پلوپز بیشل مدل BL-CR-011

پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 از سری محصولات پخت و پز دیجیتال با کیفیت در بازار می باشد. این محصول با طراحی جذاب و زیبا و همچنین عملکرد فوق الادع خود توانسته جای خود در میان طرفداران خود باز کرده و فروش خوبی داشته باشد. پلوپز بیشل مدل BL-CR-011B با قابلیت آمده سازی پلو ، سوپ ، آش ، حلیم ، ماست ، کیک ، فرنی و ته دیگ و... تمام نیازهای آشپزی را برطرف کرده و یک دستیار حرفه ای برای بانوان عزیز باشد. با توجه به گنجایش مناسب آن برای آشپزی در مهمانی ها و مراسم ایده آل می باشد. توان مصرفی دستگاه 860 وات می باشد و ولتاژ مصرفی آن نیز 220-240 ولت با 50 هرتز تعیین شده است. این محصول کم مصرف دارای ظرفیت 5 لیتر می باشد. برای پخت انواع غذا در حدود 20 برنامه پخت تعیین شده است که از ویزگی های منحصربفرد این محصول بحساب می آید. از برنامه های مهم پلوپز بیشل مدل BL-CR-011B می توان به پخت تاخیری 24 ساعته می باشد. درب محصول از جنس آلومینیوم مقاوم بوده و وزن کمی نیز دارد همچنین برای این محصول یک نازل بخار برای سیستم ایمنی محصول قرار داده شده است.

 

 پلوپز 10 نفره بیشل مدل BL-RC-011، مولتی کوکری زیبا و کاربردی است که با توان 850 وات ارائه شده و امکان پخت غذاهای مختلف و متنوعی را به راحتی میسر می سازد. بیشل برای این مدل صفحه نمایش دیجیتالی به همراه پنل لمسی طراحی کرده تا بتوان با انتخاب از بین 20 برنامه پخت خودکار و نگه داشتن دکمه START به مدت 3 ثانیه عملیات پخت به آسانی آغاز گردد. همچنین پس از اتمام پخت، پلوپز به صورت اتوماتیک در حالت گرم نگهدارنده قرار می گیرد تا غذاها برای قبل سرو، مدتی گرم باقی بمانند. قابلیت خاموشی خودکار و تایمر قابل تنظیم به همراه هشدار صوتی از امکانات بارز آن محسوب می شود. بطوریکه آن را به یک محصول بی نظیر و کاربرپسند در بازار مبدل کرده است. ظرفیت 5 لیتر امکان تهیه و آماده سازی غذاها را برای حداکثر 10 نفر فراهم می کند. ناگفته نماند، محفظه داخلی پلوپز 5 لیتری Bishel RC-011 با روکش تفلون نچسب پوشانده شده که می توان برای شستشو، آن را به آسانی خارج نمود و یا درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

 

قابلیت ها و عملکرد فوق العاده پلوپز بیشل مدل BL-CR-011

وجود صفحه نمایشگر LED و پنل لمسی Touch Panel برای پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 کاربری آن را بسیار ساده کرده است. دیگ موجود در این محصول از جنس آلومینیوم بوده با سطح چگالی بالا و هرچه سالم تر ، همچنین مجهز به دستگیره برای جابه جایی آسان در آن تعبیه شده است. از عملکرد عالی این مدل از پلوپز دیجیتال می توان به ، عملکرد گرم نگه داشتن مواد غذایی بعد از پخت بصورت خودکار ، عملکرد گرم نگه داشتن خودکار غذا بعد از اتمام عملیات پخت ، قابلیت پخت برنج ، آؤام پز ، ته دیگ ، بخارپز ، ته چین، کیک ، خورشت ، سرخ کنی ، پخت تاخیری و سیستم گرم نگهداری، عمبکرد خاموشی خودکار ، سیستم هشدار صوتی ، زمانسنج و... اشاره کرد.نظافت پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 بسیار آسان می باشد. تمیزکردن سنسورها بعد از هربار مصرف ، شستن خروجی بخار بعد از هر بار مصرف برای دوام طولانی دستگاه و بازدهی بیشتر آن. برای شروع عملیات پخت دکمه START را به مدت 3 ثانیه نگه داشته و پخت را آغاز کنید.

پلوپزهای چندکاره بیشل، همچون آشپزی زبردست و هوشمند، میهمان جدید منازل شماست. 20 نوع کاربری و عملکرد متمایز جهت دست یافتن به محصول مورد نظر، در کنار قدرت 900 واتی و ظرفیت 5 لیتری و ظاهری مدرن و زیبا در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی منطبق با دکوراسیون آشپزخانه، شما را بی نیاز از استفاده چندین دستگاه به صورت همزمان می کند و گام بلندی در راستای صرفه جویی در هزینه و فضای آشپزخانه مصرف کنندگان گرامی برداشته است. شرکت بیشل با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از متخصصین و تکنسین های با تجربه و حرفه ای، سعی در تولید محصول به بالاترین کیفیت دارد و محصول حاضر به عنوان پلوپز 10 نفره چندکاره بیشل با 20 نوع برنامه پخت و تایمر دقیق دیجیتالی و جنس پلیمری ضد خش و مقاوم در برابر حرارت، زینت بخش آشپزخانه ما و دستیاری مجرب و کارآزموده در راستای رنگین کردن سفره ی پربار ایرانیان است. با بیشل کیفیت روز جهانی را در قالب کالای ایرانی تجربه کنید.

 

سایر مشخصات بیشل :
قابلیت آماده سازی پلو ، سوپ ، آش ، حلیم ؛ ماست و کیک و ته دیگ و فرنی و …. با توجه با گنجایش مناسب ،ایده آل برای اشپزی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت، ۵۰ هرتز، ۸۶۰ وات ظرفیت: ۵ لیتر دارای ۲۰ برنامه برای پخت دارای پخت تاخیری ۲۴ ساعته دارای درب آلومینیومی و نازل بخار دارای صفحه نمایشگر LED و پنل لمسی دارای دیگ آلومینومی با سطح چگالی بالا و هر چه سالم تر مجهز به دستگیره برای جابه‌جایی آسان با عملکرد گرم نگه داشتن مواد غذایی بعد از پخت بصورت خودکار ۲۰ عملکرد متفاوت در پخت خشک کردن سریع دستگاه با پارچه بعد از شست و شو تمیز کردن سنسورها بعد از هر بار مصرف شستن خروجی بخار بعد از هر بار مصرف عملکرد خودکار گرم نگه داشتن غذا بعد از اتمام عملیات پخت نگه داشتن دکمه START به مدت ۳ ثانیه برای شروع عملیات پخت قابلیت پخت برنج، آرام‌پز، ته‌دیگ، بخار‌پز، ته‌چین، کیک، خورشت، سرخ‌کنی، پخت تاخیری و گرم نگهداری و ….

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: